Ciągnik ro-ro Mol YT200 Nieuwe MOTOR














Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego





Front axle: Tyre profile left: 55%; Tyre profile right: 55%
Rear axle: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Damages: none
Oś przednia: Profil opon lewa: 55%; Profil opon prawa: 55%
Oś tylna: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Uszkodzenia: brak
Vorderachse: Reifen Profil links: 55%; Reifen Profil rechts: 55%
Hinterachse: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Schäden: keines
Foraksel: Dækprofil venstre: 55%; Dækprofil højre: 55%
Bagaksel: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Eje delantero: Dibujo del neumático izquierda: 55%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Eje trasero: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Daños: ninguno
Essieu avant: Sculptures des pneus gauche: 55%; Sculptures des pneus droite: 55%
Essieu arrière: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Dommages: aucun
Vooras: Bandenprofiel links: 55%; Bandenprofiel rechts: 55%
Achteras: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Schade: schadevrij
Eixo dianteiro: Perfil do pneu esquerda: 55%; Perfil do pneu direita: 55%
Eixo traseiro: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Danos: nenhum
Передний мост: Профиль шин слева: 55%; Профиль шин справа: 55%
Задний мост: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Framaxel: Däckprofil vänster: 55%; Däckprofil rätt: 55%
Bakaxel: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Skada på fordon: skadefri