Nowy dźwig typu podnieś i przenieś Galizia GF 600












Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego











Targa: No
Macchina Elettrica: Si
Noleggio: No
Venduta: No
Dimensioni telaio: (Lu x La x H) telaio
Raggio di sterzata: telaio chiuso 4600mm, telaio aperto 5600mm
Sterzata idraulica: 180° su ponte posteriore
Braccio telescopico: completamente idraulico (braccio base e 2 prolunghe)
Telaio: a 8 ruote
Gomme: 4 posteriorie 4 anteriori cushion 40 x 16 x 30 (posteriori 355/65 -15)
Trazione: anteriore bimotore (2 motori) con contro rotazione comandata da controllo elettronico, circa 6km/h
Freni: su asse anteriore e asse posteriore
Versione elettrica: standard
Motori trazione: 16Kw x 2 (16Kw semiasse ant.dx. + 16Kw semiasse ant.sx)
Batterie: 96V - 1550 Ah
Equipaggiamento di serie: limitatore di carico elettronico con display, valvola di blocco, distributore idraulico proporzionale controllato con joystick, allarme di retromarcia, sedile con sensore uomo presente e cinture di sicurezza, faretto di lavoro, fungo di emergenza
Optional: gancio supplementare, falconcino idraulico, argano idraulico, forche autolivellanti, gomme antitraccia, radio comando, altri su richiesta
Chassis dimensions: (L x W x H)
Steering radius: closed chassis 4600mm, extended chassis 5600mm
Steering rear hydraulic: 180°
Telescopic boom: fully hydraulic (3 section, box boom)
Chassis: 8 wheel
Tyre: 4 solid rear, 4 solid front cushion 40 x 16 x 30 (solid rear 355/65-15)
Drive system: front with 2 motors on front axles with counter rotation controlled by high performance electronic controllers, about 6Km/h
Brakes: on front and rear axles
Eletrical option: standard
Drive motors: 16Kw x 2 (16Kw right front axle + 16Kw left front axle)
Power source: 96V - 1550 Ah
Standard equipment: digital safe load indicator with display, shut-off valve, proportional distributor joistick-controlled, reversing alarm, seat sensor and seatbelt, work light, emergency button
Optional equipment: searcher hook, hydraulic jib, full winch system, auto-levelling telehandler forks, low marking tyres, radio remote control, other on demand